Główna

Teoria Oferta

Nasze projekty

Kontakt


   Regulator ciśnienia paliwa

Oferujemy profesjonalne regulatory ciśnienia paliwa zarówno do silników wolnossących, jak i turbodoładowanych z zakresami regulacji do 5 lub 7 barów.

   Regulator do silników wolnossących

Regulatory przeznaczone do silników wolnossących mają liniową charakterystykę i posiadają korekcję względem podciśnienia w kolektorze dolotowym.  Duża powierzchnia czynna pozwala na uzyskanie bardzo wygodnej, płaskiej charakterystyki regulacji.

 

   Regulator do silników turbo (w układach soft-turbo zastępuje dodatkowy wtrysk)

Regulatory do silników turbodoładowanych różnią się nie tylko zwiększonym wydatkiem maksymalnym, ale także posiadają nieliniową charakterystykę, dzięki czemu unika się typowego w innych regulatorach niepożądanego spadku ciśnienia paliwa na obrotach biegu jałowego. W dużym uproszczeniu nieliniowość regulatora można określić jako zdolność do znacznie większego podnoszenia ciśnienia paliwa wraz ze wzrostem ciśnienia doładowania niż obniżania ciśnienia paliwa przy występowaniu podciśnienia w kolektorze dolotowym. Regulator pozwala na niezależną regulację ciśnienia paliwa zarówno dla nadciśnień, jak i podciśnień w kolektorze dolotowym. Jego charakterystykę można dobrać tak, że oryginalny układ wtryskowy samochodu nie będzie wymagał żadnych modyfikacji po montażu układu turbo.
 

 
 
© Zespół MGR Wszelkie prawa zastrzeżone.